woensdag 6 oktober 2010

LapSwap van Dutch Apple

Spannend! Ik doe voor het eerst mee aan een LapSwap! Ik heb Dutch Apple al een paar keer gemaild. En als het goed is heb ik nu alles rond. Hoe leuk kan dit zijn! haha!

Net even de stofjes gelabeld en er even bijgezet wat ik (of zelfs mijn mam) er mee heb gedaan.

De roze (strechtie) is nog van mijzelf van vroeger. Van de groene heeft mijn mam een keer een jurk gemaakt. De rood/wit geruitte heb ik gebruikt voor het Hollandse molentje speeldoosje en natuurlijk een stukje legertentstof. Waar ik inmiddels zo veel van heb gemaakt (o.a. een stoffenzakje, een stoer kussen, een tas en een grote zitzak die nog niet op mijn blog staat) Gebruik hier wel een jeansnaald voor en dikker garen.

Nou...helaas wordt de brievenbus bij ons al om 17.00 uur geleegd, dus morgen wordt die opgehaald door de postbode en naar Dutch Apple gestuurd.

Ben benieuwd wie er nog meer mee doet! En ik ben heel erg benieuwd naar de stofjes die ik terug krijg. Lijkt mij zo leuk om stofjes te krijgen die je zelf in eerste instantie niet zou kopen, maar wel heel leuk zijn! Zodat je daardoor weer wordt verrast! Ik heb namelijk zelf geen kinderen, dus ik merk dat ik minder "kinderlijke" stofjes heb, maar misschien zijn die juist zo leuk!?

Mijn lapjes voor de LapSwap (sorry voor de slechte foto....camera is nu echt kaduk en dit is met mijn foon)
 
Met labeltjes!



Oké! Dit was het weer! Ik ga weer verder met mijn zitzak (bijna klaar) en nog een rokje....

Lieve groet Kris!

ps. Een berichtje laat je achter door op "reacties" hieronder te klikken (voor de niet bekende bloggers onder ons ;-)

4 opmerkingen:

  1. Leuk he, ik doe ook mee! Ben ook benieuwd wat ik terug krijg!
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Leuke blog heb je hoor! Ik moest erg lachen om mijn appel die inderdaad vrij groot staat afgebeeld haha ik weet eerlijk gezegd niet hoe je dat kleiner krijgt. Er was wel een optie bij het uploaden van foto's 'verkleinen', maar ik weet niet of dat knopje er nog zit?
    Vandaag is er trouwens een Link Your Stuff op mijn blog. Ik zou het superleuk vinden als je mee wilt doen!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voot je leuke reaktie op mijn blog.
    Jouw blog mag er ook zijn zeg.
    Erg inspirerend.
    Als je op mijn blog of van iemand anders op rechtsonder "link within" tikt, wijst het zich vanzelf.
    Ik heb het kort geleden ook gevraagd aan een medeblogger hoor.
    Zo kunnen we elkaar helpen.
    Veel succes.
    Liefs, DEKA, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Annemarie's Breiblog

    Ja! Ga ik meteen doen! Helemaal leuk!

    @ Dekakado

    Het is me gelukt! Bedankt voor je tip! Super!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails