zaterdag 7 juli 2012

afscheid nemen van de klas #2

deze week stond echt in het teken van afscheid nemen,
afscheid nemen van een fijn lokaal,

ik ga volgend jaar lesgeven in de bovenbouw
op een Jenaplanschool wissel je eigenlijk niet vaak van groep,
je hebt de kinderen drie jaar in de groep,
één keer zijn ze "jongsten", dan "middelsten" en dan "oudsten",
 bijzonder hoor!

deze week voorzichtig al mijn persoonlijke spullen verhuisd naar de bovenbouw
goh, wat kun je in de loop der jaren veel verzamelen

onze school heet De Lispeltuut
naar aanleiding van het verhaal van Pluk van de Petteflet,
het is de schelp die Pluk de wegwijst!

al onze klassen hebben ook namen,
mijn klasje was altijd de Apeketting
en volgend jaar ga ik naar de Zaza's
(begrijp je het nog?)

hoe leuk is het dan om de klassenmap,
(de map die je elke dag een paar keer in je handen heb,
de map die altijd in het zicht ligt)
een echte Apeketting-klassenmap-hoes te geven!

ze waren er erg blij mee (en mijn collega ook)
ik heb hem gemaakt in haar favoriete kleuren!
na deze map, waren de andere groep ook enthousiast
prima! :)


ik gaf dit setje aan mijn collega en aan de klas,
maar wat ligt daar nu voor iets kleins bij?

daarover snel meer!

fijn weekend!
lekker genieten van deze zonnige zaterdag!
en super bedankt voor de lieve complimentjes over de tasjes,
de kinderen vonden het ook super,
daar heb ik het voor gedaan!

lieve groet, Kris

5 opmerkingen:

  1. Ook weer leuk gemaakt en dat rode stofje.....prachtig!!
    Groetjes Ymie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat Prachtig gemaakt, leuke stofjes ook, ik zie al een beetje wat er in het kleine pakje ziet,ben heel benieuwd Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je maakt het maar spannend haha! En wat leuk dat je dat allemaal maakt voor je school, vast een leuke juf, die zo betrokken is!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow die map is supermooi!! De stempel zag ik, samen met twee andere stempels (goh bekende namen!) al bij Readkapke voorbij komen. Zo gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja joh, ik had het blogje al in mijn hoofd en toen kwam ik hier. Maar ik dacht, Juf Marieke heeft hem in ieder geval al ontvangen en ik zei er verder nog niets over :P, heb straks niets meer te bloggen met al die geheimen haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails