maandag 2 juli 2012

HoMe SwEeT hOmE

HoMe SwEeT hOmE

zoals sommigen misschien wel weten,
naast mijn stof-knutsel-bezigheden,
ben ik ook een juf

op dit moment geef ik les in groep 3-4-5 van de basisschool,
het is een Jenaplanschool,
vandaar de combi's,

na zes jaar in deze fijne groep te hebben gewerkt,
ga ik volgend jaar een nieuwe uitdaging aan,
ik word juf van groep 6-7-8!

 afscheid nemen,
sommige kinderen heb ik één jaar in de groep gehad,
sommigen twee jaar
en sommigen zelf drie jaar

 nu op deze vrije, zonnige dag,
ben ik "productiebedrijf Kris" geworden,
stikken stikken stikken,
zevenentwintig keer....pfff
ondertussen ook nog een groepscadeau maken wat voor in de klas is
en
sinds de geboorte van ons boertje-lief werk ik parttime,
met een collega die wel blijft in de groep,
dus ook hier afscheid van nemen,
dus hier iets voor in de maak met grote hulp van haar (zie pijl)
maar daarover later deze week meer....
(voor het geval er nog iemand van mijn school op mijn blog spiekt)
 stikken stikken stikken
zoals ik al tegen Mamarina zei,
"mijn vakantiegevoel is nog ver te zoeken"
maar vanaf volgende week doe ik ook mee met haar "vakantiegevoel!"

want ja, dat heb je met een boer en een juf,
in de zomervakantie is het topdrukte op de boerderij,
wij gaan hier, in onze omgeving, ons vermaken,
en dat komt vast helemaal goed!

van de week het eindresultaat van de cadeautjes!
home sweet home, allemaal,

lieve groet, Kris

Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama
Op haar blog vind je wie nog meer deelnemen.


9 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Mijn kinderen zitten (ohnee de oudste is er al af) op een jenaplanschool.

    Ik ben ook erg benieuwd naar de kadootjes!

    Home sweet home X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kadootjes zien er nu al Prachtig uit, wat leuk dat je juf op een jenaplanschool bent, mijn jongens hebben ook op een jenaplanschool gezeten, kan het iedereen aanraden. Su66 met het maken, groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Kris, mag ik een gokje wagen?
    Neh, ik wacht af, maar ik denk dat we in dezelfde categorie bezig zijn.
    Die van mij zijn al af, traktatie voor mijn zoon die in de vakantie jarig is...
    Succes nog even!
    Groetjes, Anne-Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. succes met stikken e volgens mij weet ik wat het wordt!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk een nieuwe klas, toch weer een uitdaging. Mijn dochter gaat ook naar een combiklas 6/7, even wennen! Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er spannend uit!!
    succes nog even :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh.......wat ben jij ook druk geweest. Zijn er meer.......zo vlak voor de zomervakantie! Ziet er heel mooi uit allemaal zeg! Fijne vakantie als je er aan toe bent en rust lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat lief dat je zoveel afscheidscadeautjes maakt!! Gaaf hè die zonnebrilhoesjes, wil ik ook snel aan beginnen!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails