maandag 3 september 2012

HoMe SwEeT hOmE


home sweet home
wat zijn die eerste drie dagen van september heerlijk

ik als herfstkatje (oktober-kindje) vind de nazomer super
het mooiste seizoen van het jaar

toen ik een paar jaar geleden voor een half jaar naar Australië ging,
ging ik van de zomer naar de winter, naar de lente,
ik sloeg toen de herfst over,
dat heb ik toen echt gemist


genieten van de prachtige sedum en annabels
het trekt enorm veel vlinders aan


de kippetjes houden mij goed in de gaten,
te zien onder mijn zielige pruimenboom,
vorig jaar wel twee emmers vol met pruimen,
nu een handjevol,
die, voordat ze rijp waren al opgesmikkeld werden door de wespen
ondertussen de laatste hand leggen aan een super mooi boxkleed,
gevuld met fyberfill,
het is lekker zacht, getest door boertje-lief

wil je alvast meer zien van dit mooie boxkleed?
en "vind mij leuk"
zo krijg je regelmatig een update!

zonnige groet,
Kris


Home Sweet Home is een initiatief van Barbaramama

4 opmerkingen:

  1. De nazomer, ook mijn favoriete seizoen, zeker weten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cool, I love olifanten, er stond er ook een op ons geboortekaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk weekje zo!! Hoewel het nog geen herfst is! Ik heb vandaag wel een heel zomers jurkje aan!
    Goed dat je 't zegt van 't breicafé!! Ik kan regelmatig nog wat hulp gebruiken! Ga jij er vaker heen? Liefs Els
    p.s. weet jij misschien een mooi haakpatroon voor een rond kussen? Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind je leuk! Haha, jij mij ook? http://www.facebook.com/Readkapke
    Wat scherp van jouw dat je aan die ene foto zag dat het in Gorredijk was! Wij waren niet zo ver van huis, waren even mee het schip van mijn ouders naar huis te brengen dus wees maar niet jaloers, wij hebben zelf geen boot! En ik geen zonen!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails