dinsdag 27 november 2012

om te kussen


deze zomer bedacht ik dat onze bruine muur wel een ander kleurtje kon gebruiken
en tja...
als je dan met 30 graden op de fiets naar de verfwinkel gaat kom je al vrij snel met een lekker zomers kleurtje thuis
toen we eindelijk zover waren om de muur te verven was het echter al één oktober

ach. we waren blij met het eindresultaat
ik moest alleen mijn accessoires aanpassen
want lila-roze stond toch niet zo heel mooi

in de lappenkast vond ik nog dit bloemenstofje
en mijn sjaal die ik toen aan het breien was stond er ook wel mooi bij
dus er werd een extra bol wol bij gekocht
en zie hier het resultaat


onderste kussens met een officieel paspelbandje!
voor het eerst,
maar eigenlijk helemaal niet moeilijk,
vooral niet moeilijk als je die handige tutorial van haar volgt

bovenste kussen is gebreid
"vakjes" aan de ene kant
en 5 recht-1 averecht aan de andere kant :)


er werd zomaar een nieuw vloerkleed gekocht
en ach 
met zo'n wintersterretje is het eigenlijk ook wel weer heel winters!
vind je niet?

lieve groet!


10 opmerkingen:

  1. Mooi hoor. Er volgen vast nog meer kussens...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, zo een fel blauwe muur! Juist lekker koel kleurtje toch? Die kussens zijn leuk! Vandaag heb ik het eerste lapje van de Lapswap verwerkt! Binnenkort te zien op mijn blog :-) liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke muur! En dat bloemetjeskussen vind ik ook goed gelukt, helemaal mijn kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi allebei! En extra leuk als het zelfgemaakt is! Trouwens lekker vrolijk dat blauw aan de muur, wel fijn in deze donkere dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi die kleurtjes en mooie kussentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk om zo'n muur iedere keer een andere kleur te geven. Je hebt de kussen er super bij uitgezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch als je van tijd tot tijd weer eens iets kan veranderen aan je interieur.
    Heb eigenlijk nooit zelf kussens gemaakt want ik kan èn geen ritsluiting netjes inzetten èn geen paspelbandje maken!
    Zal dus zeker de tutorial bekijken.
    Bedankt voor de tip!
    groetjes,
    Letty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel sfeervol, je kussens zijn prachtig!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails