zaterdag 4 januari 2014

aan de muur


in mijn vorige blogje had ik het al over takken
maar tijdens de schoonmaak van ons huis
kwam ik dit prachtige Turkse thee bord nog tegen
(noem je dat zo? ooit gekocht in een lief winkeltje in Lemmer)
zo ééntje die je kunt uitklappen en dan is hij zo'n 20 centimeter hoog


hij belandde al snel aan de muur
op de plek van de kerstboom
of op de plek van dit schilderij wat we op Cuba hadden gekocht

en nu heb ik hem wat opgesierd met een tak
en een zwarte sterrenslinger


ik blijf er naar kijken


ik houd hier wel van
lekker rust in januari
geen tierlatijntjes
geen bling bling
rust
schoon
alles kaal en leeg
ik ben echt iemand van de seizoenen
en ik kan zo genieten van januari
hmmm heerlijk


heb je mijn bolletjes garen ook zien liggen?
ik ga weer verder de crochet along

lieve groet, Kris

ps. je kunt me ook vinden op Instagram
waar ik foto's van de crochet along plaats maar waar ik ook mee doe met de let's spread some love actie van Studio Zakka 
365 dagen liefde verspreiden; moet toch wel lukken?




7 opmerkingen:

  1. Fijn om alles weer opgeruimd te hebben. Ziet er leuk uit zo.

    Fijn weekend nog.

    Liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit! Leuk hè, om ook in je huis met de seizoenen mee te gaan?
    Als eerste zag ik het mooie bord met de tak op de foto; vervolgens werd ik afgeleid door de bolletjes op de bank ... ;-). Dus ja, ik heb ze zien liggen. Wat passen ze mooi bij jullie huiskamer. Haak ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Moooi dat dienblad :)!
    Gaaf dat zilver met die blauwe muur.
    Heerlijk toch, alles thuis weer fris en opgeruimd..
    Groetjes, Maaike (frisse rommel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat staat toch super aan de muur.
    Succes met alle nieuwe plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat staat dat mooi!!

    Ik heb een vraagje: ik zag dat je meedoet met de chrochet along. Je wol ziet er mooi uit. Mag ik vragen welk merk dit is? Stylecraft..?

    Groetjes Miriam
    www.tbezigebijtje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Miriam, het is allemaal van stylecraft. Mooi materiaal hoor! Succes!

      Verwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails