zondag 13 april 2014

In die tussentijd op Instagram #2

het is juist om die leuke, mooie, bijzondere, allerdaagse momenten vast te leggen met je telefoontje

heb je ook Instagram? kom me volgen op klik
en anders kun je mijn Instagram foto's ook bekijken op mijn facebook pagina
en in de sidebar van mijn blog

af en toe laat ik hier wat zien
van links naar rechts en boven naar beneden
* een tijd terug ben ik in de stenenwinkel van Something Old Something New geweest
prachtige pompoms gekocht (die nog steeds niet hangen) en de cotton light bolls
leuk gekletst met de eigenaresse!
* ook worden hier nog regelmatig luiermapjes gemaakt op bestelling - deze is voor Gijs
* ik kreeg 75 volgers op Instagram! hoe leuk!



van links naar rechts en boven naar beneden
Bloem nodigde mij uit om mee te doen met dailylifein5; bij deze foto verwonderen wij ons over een spinnetje tussen het speelgoed
* ik gebruikte mijn nieuwe lettertang
* we gingen uitwaaien op het strand in Lemmer
* ik maakte veel pompoms afgelopen weken - dit was nog maar het begin

van links naar rechts en boven naar beneden
* voor op de fair had ik mijn oude apothekersvaas gevuld met paaseitjes; 371 maar liefst, degene die het dichts bij het antwoord zat won een slab; het is nu één bonk chocola geworden :( even kijken hoe ik hem weer schoon krijg en we kunnen genieten van de paaseitjes
* ik bedacht een nieuw luiermapje, niet meer van legertentstof maar van jeans en overall! stoer! kleine Kees kreeg de eerste
* nog een foto van mijn dailylifein5; nakijkwerk met mijn stempel van Readkapke
* mijn cadeautjes versier ik tegenwoordig met pompoms!

tot snel!
lieve groet, Kris

1 opmerking:

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails