vrijdag 1 augustus 2014

think happy today


"think happy today"

het mogen bijstaan van de kinderen in hun ontwikkeling is iets heel waardevols
lesgeven is dan ook een prachtig vak
een vak naar mijn hart

nu tijd voor een volgende stap

"If you're brave to say "goodbye" life will rewards you with a new "hello" " 
(mooie tekst van lieve collega x)

ja, je leest het goed.
ik heb mijn baan in het onderwijs opgezegd

hier zie je de spiegel die ik cadeau heb gegeven aan mijn team, mijn school,
bij het koffiezetapparaat kunnen ze 's morgens een bakkie drinken en de dag starten met deze spreuk
gemaakt met glasets folie gesneden door een Silhouette Cameo besteld bij Nynke van Enfantastisch 
Nynke heeft mij super geholpen!


voor mijn klas - mijn groep en mijn lieve collega dit bordje met onze groepsnaam voor bij de deur
gemaakt door mijn vriendin met mod podge - super lief


nu vooral even genieten van de zomer
heerlijk!
genieten van onze prachtige omgeving in de polder
lekker fietsen naar Lemmer voor het strand of een bakkie op het terras

de naaimachine zoemt nog gezellig door op de keukentafel
allerlei opdrachtjes
super leuk
ik zou niet alles meer gaan bloggen, maar op Facebook en Instagram kun je mij wel blijven volgen
als de zomer voorbij is
de oogst van onze boerderij weer binnen is
ga ik weer verder met bloggen
misschien wel op een andere manier
ideeën genoeg
eerst maar even wat brainstormen (en filteren)

fijne zomer! 

lieve groet x Kris



3 opmerkingen:

  1. Fijne zomer en succes met alle plannen, schouders eronder en het komt allemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met deze nieuwe stap.
    Spannend hoor.
    Geniet van de zomer samen met je mannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees het nu pas dat je je baan opgezegd hebt. Wat spannend en moedig. Ik ging je vier jaar geleden voor, ook werkzaam in het onderwijs en toen gekozen om fulltime thuis te zijn. Ik heb er geen spijt van gehad!
    Succes met alle plannen en geniet van je mooie mannen!

    BeantwoordenVerwijderen

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails