maandag 24 november 2014

W O L K E N K U S S E N S


KRIS is in de wolken

met deze lieve wolkenvriendjes






heerlijk aaibaar
voor onze kleintjes
en ze staan ook nog eens heel gezellig op de kinderkamer

ik zie regelmatig regenwolken voorbij komen
super stijlvol, van die wolkjes met van die regendruppels in allerlei kleuren eronder
maar zeg nou zelf........ik word van een wolkje met een glimlach wel wat vrolijker dan van dikke regendruppels

dus deze hebben alleen maar een dikke glimlach gekregen
en aaibare zachte wangen











ze stonden super gezellig in mijn kraam op de beide fairs
en ik denk dat iedereen dat ook vond
want ze hebben ze mooi laten staan!
dus........als je interesse hebt?
stuur me een mail (bykris.blogspot (at) hotmail.com) of pb-tje via Facebook
ik bied ze aan voor een zachtprijsje
weer er snel bij ---> want twee zijn er al gereserveerd

ik loop weer verder met mijn hoofd in de wolken :)

lieve groet, Kris

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super bedankt voor je reactie!!!!

Related Posts with Thumbnails